Proste to RODO w medycynie w oświacie w firmie

Wdrożenie RODO w firmie / w szkole / w podmiocie medycznym

Wdrożenie RODO w firmie / w oświacie / w medycynie

Dokumentacja RODO dla firmy, dla podmiotów medycznych, przychodni, szpitali, lekarzy, dla placówek oświatowych. Pełnienei funkcji Inspektora Ochrony Danych w firmach, w podmiotach medycznych, w szkołach. Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz ochrony danych osobowych. Audyt Bezpieczeństwa Informacji KRI. Dofinansowania dla samorządów, dla podmiotów medycznych na cyberbezpieczeństwo.

Poradnik teleporady Rzecznik Praw Pacjenta

Poradnik teleporady Rzecznik Praw Pacjenta.

Poradnik teleporady Rzecznik Praw Pacjenta na swoich stronach udostępnił opracowanie poświęcone zagadnieniu udzielania świadczeń zdalnie. Temat znany i opisywany przez nas w publikacjach.

Dynamicznie zmieniająca się sytuacja sprawiła, iż większość jednostek medycznych na obecną chwilę korzysta z kontaktu telefonicznego ze swoimi pacjentami. Rozmowa telefoniczna wykorzystywana jest do rożnych celów.
Temat: Kontakt z pacjentem przez telefon
Autor:
Dominik Spałek

W świetle obowiązujących przepisów nie ma żadnych przeszkód, aby lekarz wystawił zaświadczenie o czasowej niezdolności do pracy po uprzednim przeprowadzeniu osobistego zbadania stanu zdrowia pacjenta również za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności.
Temat: Zwolnienia na telefon, jest taka możliwość …
Autor: Dominik Spałek

Rzecznik Praw Pacjenta zachęca do korzystania z teleporad medycznych.

W treści opublikowanego na stronach RPP komunikatu czytamy cyt.: „(…) W dzisiejszym trudnym czasie zagrożenia epidemicznego, wywołanego koronawirusem Rzecznik Praw Pacjenta zachęca do korzystania ze zdalnego kontaktu z lekarzem w ramach teleporady. Wiemy, że w czasie zagrożenia należy unikać miejsc, w których przebywa wielu ludzi. Forma zdalnej konsultacji z lekarzem zdecydowanie zmniejsza ryzyko zakażenia. Dlatego też przed wyjściem z domu do przychodni lub szpitala warto rozważyć, czy zamiast osobistej wizyty, która naraża nas i innych na zakażenie, nie wystarczy porada telefoniczna. Wiele podmiotów leczniczych w naszym kraju zapewnia taką możliwość (…)”.

Telemedycyna - Poradnik dla pacjentów - Rzecznik Praw Pacjenta.

W poradniku dla pacjenta znajdziecie praktyczne wskazówki, jak uczestniczyć w zdalnej konsultacji z lekarzem. Natomiast w poradniku dla lekarza w prosty i komunikatywny sposób zostały zamieszczone informacje jak poprawnie udzielać porad telemedycznych.

Telemedycyna - Poradnik dla lekarzy - Rzecznik Praw Pacjenta.

Rzecznik podkreśla, że świadczenia zdrowotne realizowane za pośrednictwem teleporady powinny być udzielane na takich samych zasadach, jak tradycyjna porada w gabinecie lekarza. Telemedycyna stanowi ważne narzędzie w walce z koronawirusem – zapewnia kontakt z lekarzem bez konieczności wychodzenia z domu. Aby zachęcić pacjentów oraz lekarzy do wykorzystywania teleporad i ułatwić im korzystanie z telemedycyny, Fundacja Telemedyczna Grupa Robocza przygotowała specjalne poradniki, które zostały objęte patronatem honorowym Rzecznika Praw Pacjenta.

Źródło informacji: gov.pl

Procedura zdalnego dostępu do danych
Procedura zdalnego dostępu do danych Praca zdalna

Procedura „Praca zdalna w celu przeciwdziałania COVID-19”

Opracowanie poświęcone tematyce zdalnej pracy przygotowane przez
dr Jakuba Rzymowskiego oraz mgr Dominika Spałka. Obszerny komentarz do przepisów oraz liczne praktyczne porady dla pracodawców.

Program do automatycznego szyfrowania email
wysyłający sam hasła SMS

Logo RODO Sender Proste to RODO

159,00 pln

Program do automatycznego szyfrowania email
wysyłający sam hasła SMS

Logo RODO Sender Proste to RODO

299,00 pln

Program do automatycznego szyfrowania email
wysyłający sam hasła SMS

Logo RODO Sender Proste to RODO

399,00 pln