Szkolenia RODO
Szkolenia RODO, to dział który poświęcony został w całości tematyce podnoszenia kompetencji i umiejętności. Za sprawą organizowanych przez nasz szkoleń odpowiadamy na realne potrzeby szkoleniowe. Organizowane przez nas zajęcia przybierają różną formę, od indywidualnych warsztatów począwszy, poprzez webinary zdalne (on-line) a na grupowych odczytach i wykładach kończąc. Prowadzimy także szkolenia zamknięte, dla określonych grup zgodnie z ustalonym indywidualnie programem.
Potrzebujesz wsparcia oddzwonimy ...
Administratorem Danych Osobowych (ADO) Pana/Pani danych jest: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Aleksandra Kubik ul. Obrońców Westerplatte 13 lok 37, 42–200 Częstochowa, NIP: 9491984104, REGON: 368912262. Można się z nami kontaktować w następujący sposób: listownie: Aleksandra Kubik PW ul. Obrońców Westerplatte 13 lok 37, 42–200 Częstochowa, za pomocą adresu e–mail: kamil@informatyka–serwis.pl, telefonicznie: 606 126 875.
Pani/Pana dane wysłane za pomocą formularza kontaktowego przetwarzać będziemy w celu prowadzenia z korespondencji telefonicznej i odpowiedzi na ewentualne pytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) [dalej RODO] tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do zrealizowania kontaktu telefonicznego i udzielenia odpowiedzi na ewentualne pytania. Brak ich podania skutkuje brakiem możliwości zrealizowania powyższego.
Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane uprawnionym na podstawie przepisów prawa podmiotom
i organom publicznym oraz podmiotom, z którymi ADO zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w szczególności: zewnętrzny podmiot usług IT, zewnętrzny hostingodawca.
Pani/Pana dane przetwarzać będziemy,dopóki istnieć będzie potrzeba kontaktu, jak również w celu archiwizacji korespondencji do czasu istnienia tej potrzeby po naszej stronie, nie dłużej niż 15 lat z upływem na koniec roku kalendarzowego w którym wypada usunięcie danych lub też do czasu realizacji wniesionego przez Ciebie sprzeciwu lub żądania usunięcia danych.
Ma Pani/Pan prawo do: żądania od ADO dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, żądania od ADO sprostowania danych osobowych Pani/Pana dotyczących, żądania od ADO usunięcia danych osobowych Pani/Pana dotyczących, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, żądania od ADO ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących,wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących, żądania od ADO przeniesienia danych osobowych Pani/Pana dotyczących, cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez konsekwencji dla przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem, jeśli dane zbierane są na podstawie zgody – zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, z których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów RODO.
Z praw tych może Pan/Pani skorzystać składając wniosek u Administratora. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
Trenerzy Proste to RODO
mgr Dominik Spałek
Kontakt
biuro@prostetorodo.pl
Ekspert posiadający 12 letnie doświadczenie w obsłudze podmiotów w tym medycznych w zakresie zagadnień prawnych z dziedziny prawa pracy, ochrony danych osobowych. Autor publikacji prasowych, jak i twórca regulacji prawnych dla jednostek sektora medycznego – zakładowych układów zbiorowych pracy, regulaminów organizacyjnych etc. Od 6 lat pracujący jako pracownik w ochronie danych osobowych. Administrator Danych Osobowych a obecnie Inspektor Ochrony Danych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego.
dr Jakub Rzymowski
Kontakt
biuro@prostetorodo.pl
Dr Jakub Rzymowski z Kancelarii adwokackiej Eurokancelaria prof. Maria Królikowska – Olczak, od lat zajmuje się ochroną danych osobowych. Autor kilkudziesięciu artykułów praktycznych i naukowych, współautor kilku książek. W swej pracy zajmuje się doradztwem i szkoleniami, naucza na dwóch uczelniach, przez wiele lat zajmował się również praktyczną ochroną danych. Wykonywał też zawód informatyka. Zajmuje się również prawem archiwalnym, szeroko pojętą ochroną informacji i ich udostępnieniem, prawem autorskim prawami pacjenta. Od ponad 15 lat zajmuje się zjawiskiem informatyzacji prawa administracyjnego i prawa ochrony zdrowia.
r-pr Maciej Gawroński
Kontakt
biuro@prostetorodo.pl
Radca prawny, autorytet prawa ochrony danych osobowych, IT, cyberbezpieczeństwa, własności intelektualnej i prawa gospodarczego, ekspert Komisji Europejskiej do spraw kontraktów cloud computingowych, konsultant Grupy Roboczej Art. 29. Jego specjalizacje to: Ochrona danych osobowych, cyberbezpieczeństwo, informatyka, nowe technologie, prawo gospodarcze, prawo własności intelektualnej, spory
Mariusz Stasiak vel Stasek
Ekspert w dziedzinie prawa ochrony danych w sektorze oświatowym. Wieloletni praktyk z bogatym doświadczeniem, nie tylko w obszarze ochrony danych osobowych, ale także specjalizuje się w prawie oświatowym. Doświadczony analityk z ugruntowaną wiedzą merytoryczną. Twórca licznych opracowań i procedur wykorzystywanych w placówkach oświatowych.
Forma szkoleń
Ze względów bezpieczeństwa, w okresie pandemii, jak również w odpowiedzi na Państwa oczekiwania większość naszych szkoleń organizowana jest w zdalnej formule (on-line). Dzięki temu oszczędzają Państwo przede wszystkim swój cenny czas.
Certyfikaty
Każde ze szkoleń w którym Państwo uczestniczą kończy się wydaniem stosownego certyfikatu szkoleniowego w postaci indywidualnego PDF, zawierającego opis realizowanych zajęć, jak i ramowy ich program oraz czas trwania.
Materiały szkoleniowe
Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważnym elementem szkoleń są materiały dydaktyczne. Z tego względu po każdym ze szkoleń otrzymują Państwo zgodnie z programem adekwatne materiały szkoleniowe w postaci elektronicznej. Często są to gotowe wzory dokumentów, procedury do zastosowania w codziennej pracy.
Terminy szkoleń
Aktualne terminy szkoleń, z wybranego przez Państwa tematu zawsze podawane są bezpośrednio w ofercie. Jeśli przewidujemy np. kilka edycji w nadchodzących terminach, Uczestnik ma prawo dokonać wyboru interesującej go daty zajęć. Jesteśmy także otwarcie na propozycje zorganizowania konkretnych zajęć we wskazanym przez Państwa terminie.
Zapisy
To proste, wystarczy wybrać interesujące szkolenie, dodać ofertę do koszyka, skorzystać z Kodu Rabatowego a następnie dokonać płatności w wybranej formie.
Forma płatności
Często pytają Państwo o to, czy wystawiamy Faktury VAT za szkolenie. Naturalnie tak. Każdy zakup dokumentowany jest dokumentem księgowym. Oczywiście uwzględniamy prośby o termin płatności, czy dokument zawierający inne dane nabywcy i inne dane odbiorcy.
Szkolenie VIDEO - Jak poprawnie wykonać Audyt KRI
Przygotowaliśmy dla Państwa ofertę szkoleniową w postaci nagrania VIDEO. W ramach szkolenia nasi eksperci zaprezentują Państwu, w jaki sposób zgodnie z prawem i prawidłowo można wykonać samodzielnie Audyt bezpieczeństwa informacji KRI. Każdy z uczestników szkolenia otrzyma niezbędne wsparcie szkoleniowe, oraz precyzyjne instrukcje pozwalające na samodzielne wykonanie Audyty bezpieczeństwa informacji KRI. Naturalnie każdy otrzymuje wraz z nagraniem VDEO zestaw niezbędnych dokumentów kontrolnych, składających się z odpowiednich list kontrolnych tzw. checklist, pismo kontrolnych oraz protokołów pokontrolnych.