Proste to RODO w medycynie w oświacie w firmie

Wdrożenie RODO w firmie / w szkole / w podmiocie medycznym

Wdrożenie RODO w firmie / w oświacie / w medycynie

Dokumentacja RODO dla firmy, dla podmiotów medycznych, przychodni, szpitali, lekarzy, dla placówek oświatowych. Pełnienei funkcji Inspektora Ochrony Danych w firmach, w podmiotach medycznych, w szkołach. Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz ochrony danych osobowych. Audyt Bezpieczeństwa Informacji KRI. Dofinansowania dla samorządów, dla podmiotów medycznych na cyberbezpieczeństwo.

Rozporządzenie MEN w sprawie ograniczeń

Rozporządzenie MEN w sprawie ograniczeń.

Rozporządzenie MEN w sprawie ograniczeń skompilowane do tekstu jednolitego, aby ułatwić jego czytanie i stosowanie.

Rozporządzenie MEN w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ

z dnia 12 sierpnia 2020 r.

z uwzględnieniem zmian Dz.U.2020.1960, Dz.U.2020.1870, Dz.U.2020.1859, Dz.U.2020.1830
tekst jednolity z dnia 5 listopada 2020 r.

w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19

Na podstawie art. 30b ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910 i 1378) zarządza się, co następuje:

§ 1.

1. W roku szkolnym 2020/2021 ogranicza się w całości lub w części funkcjonowanie publicznych i niepublicznych jednostek systemu oświaty, w których odpowiednio wszystkie lub poszczególne zajęcia zostały zawieszone na podstawie przepisów wydanych na podstawie odpowiednio art. 95a ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2020 r. poz. 1327), w brzmieniu obowiązującym przed dniem 1 września 2017 r., art. 32 ust. 11 oraz art. 47 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, z zastrzeżeniem § 1a.

2. Ograniczenie, o którym mowa w ust. 1, wprowadza się na czas, na jaki zostały zawieszone odpowiednio wszystkie lub poszczególne zajęcia.

3. uchylony

§ 1a

1. Od dnia 9 listopada 2020 r. do dnia 29 listopada 2020 r. na obszarze kraju ogranicza się funkcjonowanie publicznych i niepublicznych:

1) szkół podstawowych;

2) szkół ponadpodstawowych;

3) placówek kształcenia ustawicznego i centrów kształcenia zawodowego;

4) ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych.

2. W przypadku:

1) szkół podstawowych specjalnych oraz szkół ponadpodstawowych specjalnych,

2) szkół podstawowych specjalnych oraz szkół ponadpodstawowych specjalnych, funkcjonujących w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych,

3) szkół podstawowych specjalnych oraz szkół ponadpodstawowych specjalnych zorganizowanych w podmiotach leczniczych i jednostkach pomocy społecznej

– zajęcia mogą być prowadzone w szkole; o prowadzeniu zajęć w szkole decyduje dyrektor szkoły.

3. W ośrodkach rewalidacyjno-wychowawczych dopuszcza się możliwość realizacji zajęć, w szczególności zajęć rewalidacyjnych, zajęć rewalidacyjno-wychowawczych oraz zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, za zgodą rodziców dzieci i uczniów posiadających odpowiednio orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, orzeczenie o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych lub opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Zajęcia mogą być realizowane w bezpośrednim kontakcie dziecka lub ucznia z osobą prowadzącą te zajęcia.

§ 1b. uchylony

§ 2.

1. W jednostce systemu oświaty, której funkcjonowanie zostało w całości lub w części ograniczone zgodnie z § 1 ust. 1, zawieszone zajęcia są realizowane z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 30c ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe.

2. W przypadku gdy zawieszone zajęcia nie mogą być realizowane w sposób, o którym mowa w ust. 1, dyrektor jednostki systemu oświaty ustala inny sposób realizowania tych zajęć.

3. uchylony

3a. W przypadku ograniczenia funkcjonowania szkół, placówek i centrów zgodnie z § 1a, zajęcia są realizowane z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 30c ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, z wyjątkiem zajęć prowadzonych w szkole lub ośrodku, o których mowa odpowiednio w ust. 3f pkt 1 i § 1a ust. 2 i 3, a także zajęć, o których mowa w ust. 3h.

3b. W przypadku gdy zajęcia nie mogą być realizowane w sposób, o którym mowa w ust. 3a, dyrektor szkoły, placówki i centrum, o których mowa w § 1a, ustala inny sposób realizowania tych zajęć.

3c. uchylony

3d. uchylony

3e. uchylony

3f. W przypadku szkół podstawowych oraz szkół ponadpodstawowych, o których mowa w § 1a ust. 1, w odniesieniu do uczniów, którzy z uwagi na rodzaj niepełnosprawności lub brak możliwości realizowania zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, o których mowa w ust. 3a, nie mogą realizować tych zajęć w miejscu zamieszkania, dyrektor szkoły ma obowiązek:

1) zorganizować zajęcia w szkole lub

2) umożliwić uczniowi realizację zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość na terenie szkoły.

3g. uchylony

3h. W klasie IV technikum i semestrze programowo najwyższym szkoły policealnej, w odniesieniu do uczniów, którzy przystępują odpowiednio do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie lub egzaminu zawodowego w sesji styczeń–luty 2021 r., dyrektor szkoły może zorganizować zajęcia praktyczne w miejscu ich prowadzenia, w wybranych dniach tygodnia, w wymiarze nieprzekraczającym 10 godzin tygodniowo.

4. Sposób realizacji zadań jednostki systemu oświaty innych niż realizacja zajęć ustala dyrektor tej jednostki.

5. O sposobie realizacji zajęć i innych zadań jednostki systemu oświaty dyrektor tej jednostki informuje organ prowadzący tę jednostkę oraz organ sprawujący nadzór pedagogiczny.

6. W klasie VIII szkoły podstawowej, klasie III liceum ogólnokształcącego i klasie IV technikum dyrektor szkoły może zapewnić w szkole konsultacje indywidualne lub grupowe z nauczycielem prowadzącym zajęcia edukacyjne z przedmiotów, z których uczeń przystępuje odpowiednio do egzaminu ósmoklasisty lub egzaminu maturalnego.

7. Dyrektor szkoły, centrum lub placówki, o których mowa w § 1 i § 1a, może udostępnić pomieszczenia w szkole, centrum lub placówce w celu przeprowadzenia poszczególnych stopni konkursów, olimpiad lub turniejów, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 22 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty.

§ 2a. Ograniczenie funkcjonowania szkół, o którym mowa w § 1a ust. 1, nie dotyczy:

1) szkół podstawowych specjalnych oraz szkół ponadpodstawowych specjalnych, funkcjonujących w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych i młodzieżowych ośrodkach socjoterapii;

2) oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych;

3) internatów.

§ 2b.

1. Od dnia 9 listopada 2020 r. do dnia 29 listopada 2020 r. na obszarze kraju ogranicza się funkcjonowanie publicznych i niepublicznych szkół artystycznych, które polega na zorganizowaniu zajęć w tych szkołach w następujący sposób:

1)w przypadku szkół artystycznych realizujących wyłącznie kształcenie artystyczne oraz placówek artystycznych – zajęcia edukacyjne są realizowane z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, o których mowa w ust. 3, lub w inny sposób, o którym mowa w ust.4;

2) w przypadku szkół artystycznych realizujących także kształcenie ogólne w zakresie szkoły podstawowej lub liceum ogólnokształcącego – zajęcia edukacyjne ogólnokształcące i zajęcia edukacyjne artystyczne są realizowane z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, o których mowa w ust. 3, lub w inny sposób, o którym mowa w ust. 4.

2. uchylony

3. W przypadku ograniczenia funkcjonowania szkół artystycznych zgodnie z ust. 1, zajęcia są realizowane z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 30c ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe.

4. W przypadku gdy zajęcia nie mogą być realizowane w sposób, o którym mowa w ust. 3, dyrektor szkoły, o której mowa w ust. 1, ustala inny sposób realizowania tych zajęć.

5. W szkołach artystycznych realizujących także kształcenie ogólne w zakresie klasy VIII szkoły podstawowej lub klasy III liceum ogólnokształcącego dyrektor szkoły może zapewnić konsultacje indywidualne lub grupowe z nauczycielem prowadzącym zajęcia edukacyjne z przedmiotów, z których uczeń przystępuje odpowiednio do egzaminu ósmoklasisty lub egzaminu maturalnego.

6. W klasach programowo najwyższych szkół artystycznych, w których jest przeprowadzany egzamin dyplomowy, dyrektor szkoły może zorganizować konsultacje indywidualne lub grupowe z nauczycielem prowadzącym zajęcia edukacyjne z przedmiotów, z których uczeń przystępuje do egzaminu dyplomowego.

7. Dyrektor szkoły artystycznej, o której mowa w ust. 1, może udostępnić pomieszczenia w szkole w celu przeprowadzenia konkursów, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 22 ust. 6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, po uzyskaniu zgody organu sprawującego nadzór pedagogiczny.

§ 2c. Od dnia 9 listopada 2020 r. do dnia 29 listopada 2020 r. szkoła podstawowa oraz szkoła artystyczna realizująca kształcenie ogólne w zakresie szkoły podstawowej jest obowiązana prowadzić działalność opiekuńczą dla dzieci osób zatrudnionych w podmiotach wykonujących działalność leczniczą oraz innych osób realizujących zadania publiczne w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, uczęszczających do klas I–III szkoły podstawowej lub klas szkoły artystycznej realizującej kształcenie ogólne w zakresie odpowiadającym klasom I–III szkoły podstawowej.

§ 3. Traci moc rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 marca 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. poz. 410, z późn. zm.2) ).

§ 4. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 9 listopada 2020 r.

Minister Edukacji i Nauki: P. Czarnek

Zgłoszenie naruszenia do UODO zalane archiwum

Zgłoszenie naruszenia do UODO zalane archiwum

Zgłoszenie naruszenia do UODO zalane archiwum

Jeśli znalazłeś się, w sytuacji, kiedy na skutek awarii, doszło do rozszczelnienia rur w pomieszczeniu archiwum na skutek czego doszło do zalania przechowywanych w nim dokumentów, jako administrator danych osobowych zobowiązany jesteś do wykonania określonych czynności. W naszym poradniku na konkretnym przykładzie opisujemy krok po kroku, jak wyglądał proces analizowania zajścia, jakie informacje trzeba było pozyskać, aby mieć możliwość podjęcia określonych działań naprawczych. Pokazujemy, także  jakich ustaleń dokonywano na poszczególnych etapach. Przedstawiamy również treść wzoru zgłoszenia naruszenia ochrony danych osobowych, jakie sporządzone zostało w związku z zalaniem dokumentów w archiwum i częściowym ich zniszczeniem. Otrzymasz także zawiadomienie skierowane do podmiotów danych, których dokumenty zostały zniszczone, jakie przygotowaliśmy w związku z wystąpieniem naruszenia ochrony danych osobowych.

Wiemy, że masz mało czasu …

Dlatego materiał, jaki otrzymasz ma na celu pomóc Ci w ocenie sytuacji i ewentualnym przygotowaniu zgłoszenia naruszenia ochrony danych osobowych do UODO oraz w przygotowaniu zawiadomienia do podmiotów danych. Postawiliśmy na praktyczną stronę i ograniczamy analizy do niezbędnego minimum. Celem jest pomóc Ci w sytuacji, w jakiej się znalazłeś.

Materiały, jakie otrzymasz …

  • Listę pytań na które powinieneś uzyskać odpowiedź analizując swój przypadek.
  • Omówienie, konkretnej sytuacji związanej ze zniszczeniem na skutek zalania dokumentów przechowywanych w pomieszczeniach archiwum , gdzie krok po kroku pokazujemy co robiliśmy, jakie działania podejmowaliśmy.
  • Wzór zgłoszenia do UODO, jakie przygotowane zostało w omawianym stanie faktycznym.
  • Wzór zawiadomienia do podmiotów danych, których dokumentacja uległa zniszczeniu na skutek jej zalania.
  • Wzór zapisu, jaki został ujęty w rejestrze naruszeń, wewnętrznym.

Dla kogo jest nasze opracowanie …

Jeśli znalazłeś się w sytuacji, kiedy doszło do zalania archiwum i zachodzi ryzyko jej zniszczenia, bądź uległa ona zniszczeniu, opracowany przez nas materiał pozwoli Ci na zrozumienie tego, z jakim zdarzeniem masz do czynienia oraz podjęcie konkretnych kroków. Dzięki lekturze oraz wzorcowym materiałom, będziesz mógł samodzielnie opracować zgłoszenie naruszenia ochrony danych do UODO oraz treść zawiadomienia do podmiotów danych, których dotyczy naruszenie.

Szczegóły szkolenia >>
Wzór zgłoszenia do UODO email przesłany do niewłaściwego adresata

Zgłoszenie naruszenia do UODO błędnie wysłany email

Zgłoszenie naruszenia do UODO błędnie wysłany email

Jeśli znalazłeś się, w sytuacji, kiedy na skutek błędu własnego, albo klienta, doszło do tego, że przesłano email do niewłaściwego adresata, należy wykonać określone działania, aby określić co należy zrobić w takiej sytuacji. W naszym poradniku na przykładzie opisujemy krok po kroku, jak wyglądał proces analizowania zajścia u administratora danych osobowych. Pokazujemy, jakich ustaleń dokonywano na poszczególnych etapach. Przedstawiamy także treść zgłoszenia naruszenia ochrony danych osobowych, jakie sporządzone zostało w związku z wysyłką email do błędnego adresata. Pokazujemy także, jakie zawiadomienie do podmiotu danych, którego dane ujawniono, zostało przygotowane.

Wiemy, że masz mało czasu …

Dlatego materiał, jaki otrzymasz ma na celu pomóc Ci w ocenie sytuacji i ewentualnym przygotowaniu zgłoszenia naruszenia ochrony danych osobowych do UODO oraz w przygotowaniu zawiadomienia do podmiotu danych. Postawiliśmy na praktyczną stronę i ograniczamy analizy do niezbędnego minimum. Celem jest pomóc Ci w sytuacji, w jakiej się znalazłeś.

Materiały, jakie otrzymasz …

  • Listę pytań na które powinieneś uzyskać odpowiedź analizując swój przypadek.
  • Omówienie, konkretnej sytuacji związanej z wysyłką email do błędnego adresata, gdzie krok po kroku pokazujemy co robiliśmy, jakie działania podejmowaliśmy.
  • Wzór zgłoszenia do UODO, jakie przygotowane zostało w omawianym stanie faktycznym.
  • Wzór zawiadomienia do podmiotu danych, którego dane ujawniono w związku z wysyłką email do błędnego adresata.
  • Wzór zapisu, jaki został ujęty w rejestrze naruszeń, wewnętrznym.

Dla kogo jest nasze opracowanie …

Jeśli znalazłeś się w sytuacji, kiedy doszło do wysyłki korespondencji email do błędnego adresata, opracowany przez nas materiał pozwoli Ci na zrozumienie tego z jakim zdarzeniem masz do czynienia oraz podjęcie konkretnych kroków. Dzięki lekturze oraz wzorcowym materiałom, będziesz mógł samodzielnie opracować zgłoszenie naruszenia ochrony danych do UODO oraz treść zawiadomienia do podmiotu danych, którego dane ujawniono.

Szczegóły szkolenia >>
Jak dostosować stanowiska pracy wyposażone w monitory ekranowe do nowych przepisów BHP

Jak dostosować stanowiska pracy wyposażone w monitory ekranowe do nowych przepisów BHP

Jak dostosować stanowiska pracy wyposażone w monitory ekranowe do nowych przepisów BHP

Stanowisko pracy wyposażone w monitory ekranowe – za sprawą wejścia w życie, dnia 17 listopada 2023r., Rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej, z dnia 18 października 2023r.,  zmieniającego rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U.2023.2367) w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. poz. 973) wprowadzono zmiany odnoszące się do zapewnienia odpowiednich warunków w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach pracy wyposażonych w monitory ekranowe.

Pakiet dokumentów

  • [Lista audytowa] Opracowaliśmy na bazie nowych przepisów BHP listę kontrolną, czeklistę audytową, dzięki wypełnieniu której będą mieli Państwo możliwość dokonania oceny poprawności wyposażenia stanowiska pracy wyposażonego w monitory ekranowe, jak również uzyskają Państwo informacje na temat konieczności dokonania doposażenia konkretnego stanowiska, o konkretny sprzęt, jaki wymagany jest według nowych regulacji prawnych. Jedną listę wykorzystują Państwo do oceny wszystkich stanowisk pracy.
  • [Instrukcja pracy] Kupują Państwo także wzorcową instrukcję dla osób zatrudnionych wykonujących pracę na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe.

 

Szczegóły szkolenia >>
Przykłady konsekwencji naruszenia oraz środków zaradczych do wykorzystania przy sporządzaniu zawiadomienia UODO

Przykłady konsekwencji i środków zaradczych pomocne przy sporządzaniu zgłoszenia lub zawiadomienia podmiotu danych

Przykłady konsekwencji naruszenia i środków zaradczych pomocne przy sporządzaniu zgłoszenia lub zawiadomienia podmiotu danych

Dokumentacja pomocna przy sporządzaniu zawiadomienia o naruszeniu ochrony danych osobowych przekazywanego do Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub zawiadomienia kierowanego do podmiotu danych, którego dane dotyczą, zawiera przykłady:

  • możliwych konsekwencji naruszenia ochrony danych osobowych zwykłych,
  • możliwych konsekwencji naruszenia ochrony danych osobowych szczególnej kategorii,
  • środki zaradczych, jakie mogą być zastosowane lub są proponowane w celu zaradzenia naruszeniu / zminimalizowaniu skutków naruszenia ochrony danych osobowych zwykłych,
  • środki zaradczych, jakie mogą być zastosowane lub są proponowane w celu zaradzenia naruszeniu / zminimalizowaniu skutków naruszenia ochrony danych osobowych szczególnej kategorii.

Pomocna dokumentacja przy sporządzaniu zawiadomień

Wielu ADO / IOD boryka się z problemami, jakiego rodzaju konsekwencje mogą stanowić następstwo wystąpienia zdarzenia będącego naruszeniem ochrony danych osobowych, bądź jakiego rodzaju środki zaradcze, majace na celu zaradzenie naruszeniu, bądź zminimalizowaniu skutków naruszenia, należy zawrzeć w zawiadomieniu, kierowanym do Urzędu Ochrony Danych osobowych, bądź do podmiotu danych, którego dane dotyczą. Przygotowaliśmy wykaz zawierający zarówno konsekwencje naruszeń z odniesieniem do kategorii danych, jak i wyka proponowanych środków zaradczych. Wykaz powstał na bazie rzeczywistych stanów faktycznych. Wykaz pełni rolę pomocniczego, co oznacza, iż można nim się posiłkować tworząc własne zawiadomienia do UODO czy do podmiotu danych.

Szczegóły szkolenia >>
Wzory dokumentów dla szkół przy przekazywaniu laptopów i bonów

Wzory dokumentów dla szkół przy przekazywaniu laptopów i bonów

Wzory dokumentów dla szkół przy przekazywaniu laptopów i bonów

Szkoły realizujące zadania określone w ustawie z dnia 7 lipca 2023 r. o wsparciu rozwoju kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli. Ustawa określa zasady i tryb przyznawania wsparcia uczniom i nauczycielom w związku z rozwojem kompetencji cyfrowych zobowiązane są także, do wykonania określonych czynności w obszarze ochrony danych osobowych.  W związku z tym przygotowaliśmy dla Państwa pakiet dokumentów, pozwalający na skuteczne wypełnienie obowiązków szkoły, jako administratora danych osobowych, uczestniczącego w procesie udzielania wsparcia, przekazywania laptopów dla uczniów klas IV, czy bonów na zakup sprzętu dla nauczycieli.

Pakiet dokumentów składa się z następujących wzorów:

  • Informacja dotycząca udostępniania danych do Ministerstwa Cyfryzacji.
  • Klauzula informacyjna dla rodziców przyjmujących lub biorący w użyczenie laptopa dla ucznia klasy IV Szkoły Podstawowej.
  • Oświadczenie nauczyciela dotyczące nie otrzymania sprzętu / świadczenia w ramach wsparcia udzielonego z innych programów finansowanych ze środków publicznych.
  • Wniosek nauczyciela o przyznanie bonu na zakup laptopa.

Format plików: MS Word
Możliwość edycji plików: Pliki można dowolnie edytować
Wysyłka dokumentów: Pakiet dokumentów wysyłany jest bezpośrednio po zakupie
Autor: Mariusz Stasiak vel Stasek

 

 

Szczegóły szkolenia >>
Ocena ryzyka korzystanie z Pendrive materiały szkoleniowe

Przenośne pamięci danych materiały szkoleniowe i ankieta sprawdzająca

Przenośne pamięci danych materiały szkoleniowe i ankieta sprawdzająca

Przygotowaliśmy dla Państwa materiał, jaki dedykowany jest dla tych podmiotów, które w związku ze swoim funkcjonowaniem przetwarzają dane z wykorzystaniem przenośnych pamięci danych.

Pakiet dokumentów zawiera:

  • Ankietę ewaluacyjną – ankietę sprawdzającą dzięki której ADO / IOD dokonać mogą analizy stanu faktycznego, a następnie na jej podstawie zalecić stosowanie adekwatnych środków bezpieczeństwa, zabezpieczających przetwarzanie danych osobowych z wykorzystaniem przenośnych pamięci danych.
  • Materiał szkoleniowy dla personelu – materiał pełni rolę informacyjną, jego zadaniem jest edukować personel korzystający z przenośnych pamięci danych w zakresie tego, jakiego rodzaju ryzyka związane są z takim przetwarzaniem oraz jakich zasad należy przestrzegać korzystając z przenośnych pamięci danych.

 

Szczegóły szkolenia >>
Wzory upoważnienia dla pracowników oświaty klauzule informacyjne i kwestionariusze osobowe

Dokumentacja RODO dla oświaty

Wzór upoważnienia dla pracownika szkoły

Przygotowaliśmy dla Państwa pakiet dokumentów dedykowanych dla placówek oświatowych w skład, którego wchodzą następujące dokumenty:

  1. Kwestionariusz dla kandydata
  2. Klauzula informacyjna dla kandydata
  3. Kwestionariusz osobowy dla pracownika
  4. Klauzula Informacyjna dla pracownika
  5. Zasady udzielania upoważnienia osobom zatrudnionym
  6. Wzór upoważnienia

 

Szczegóły szkolenia >>