Proste to RODO ochrona danych w medycynie

Wdrożenie RODO w jednostkach medycznych.
RODO w medycynie. Przygotowanie dokumentacji RODO. Szkolenia z ochrony danych osobowych.

Proste to RODO

Ochrona danych w medycynie i oświacie

Webinary dla personelu medycznego

Webinary dla personelu medycznego.

Mając na względzie realizację obowiązków administratorów danych osobowych, jak i inspektorów ochrony danych, w obszarze podnoszenia kompetencji personelu medycznego, przygotowaliśmy dla Państwa pierwszy odcinek z cyklu szkoleniowego realizowanego w postaci nagrań video, gotowych do odtworzenia przez personel medyczny. Pierwszy odcinek nosi tytuł: „Ochrona danych osobowych w gabinecie lekarskim”.

Webinary, jako usprawnienie pracy IOD.

Przeciążony pracownik medyczny.

Ponadto mamy świadomość z tego, iż personel medyczny już na tę chwilę obarczony jest szeregiem obowiązków, związanych nie tylko z podnoszeniem swoich kompetencji zawodowych, ale także związanych z realizacją kolejnych zadań, jakie nakładane są na niego za sprawą np. informatyzacji służby zdrowia. Z tego względu forma szkoleń interaktywnych w postaci nagrania, które może zostać odtworzone przez pracownika w wybranym przez niego czasie.

Prosta rozliczalność realizacji zadania.

To co ważne, z punktu widzenia IODa, to rozliczalność. Przeprowadzenie tego rodzaju szkolenia daje możliwość rozliczenia się z realizacji obowiązku szkoleniowego w zakresie podnoszenia świadomości personelu, jeśli chodzi o ochronę danych osobowych.

Wiedza i praktycze wskazówki.

Webinary przygotowujemy na podstawie naszych praktycznych doświadczeń, realnych problemów i pytań personelu medycznego. Gwarantuje to słuchaczom wysoki poziom praktyczności prezentowanych treści, co podnosi atrakcyjność szkolenia. Dzięki temu pracownicy chętniej poświęcają swój czas na odsłuchanie i obejrzenie naszych webinarów.

Zapraszamy na film.

Produkcja obejmować będzie następujące tematy:

  1. Ochrona danych osobowych w gabinecie lekarskim„.
  2. Praktyczne porady usprawniające pracę w rejestracji„.
  3. Teleporady, jak prowadzić rozmowę z pacjentem„.
  4. Ochrona wizerunku personelu medycznego jednostki„.

Dodaj komentarz