Program do szyfrowania email - prosta obsługa i szybkość działania.
Program do szyfrowania email to rozwiązanie, które dedykowane jest tym wszystkim, którzy prowadzą korespondencję email. Z tego względu, iż bezpieczeństwo przesyłanych informacji, za pośrednictwem email, jest kluczową sprawą. Ma to znaczenie zwłaszcza wówczas, gdy przesyłane informacje zawierają istotne dane, nie tylko dane osobowe.
Kto powinien korzystać z RODO Sender
RODO Sender przeznaczony jest dla wszystkich tych podmiotów, które w swojej codziennej działalności wymieniają się dokumentacją ze swoimi klientami czy kontrahentami. Należy zwrócić uwagę, iż każdy przedsiebiorca powinien być zainteresowany zabezpieczeniem się przed utratą, ujawnieniem ważnych informacji handlowych, czy też informacji kluczowych dla ich klientów. Z tego względu przygotowaliśmy nasze oprogramowanie z myślą o podmiotach medycznych, biurach rachunkowych, kancelariach prawnych i notarialnych. Naturalnie jednak, każdy może stać się użytkownikiem RODO Sendera.
Jak działa RODO Sender
Użytkownik wskazuje na komputerze plik, który zamierza przesłać email. Następnie klika prawy przycisk myszki i rozwijanego menu wybiera opcję „Wyślij do programu RODO Sender”. Teraz podaje adres email adresata oraz jego numer telefonu komórkowego. Pamiętajmy, że mają państwo możliwość uzupełnienia email o krótką informację wyjaśniającą. Po sprawdzeniu poprawności danych klikamy przycisk „Wyślij”. Teraz RODO Sender automatycznie zabezpiecza plik szyfrując jego treść oraz przypisując mu indywidualne hasło. Następnie w takiej postaci plik przesyłany jest do wskazanego adresata. Uwaga jednak indywidualne hasło potrzebne do uruchomienia archiwum przesyłane jest adresatowi na podany numer telefonu komórkowego w postaci SMS – również automatycznie bezobsługowo.
Prosta obsługa to podstawa sprawnej komunikacji
Zdajemy sobie sprawę z tego, iż większość z użytkowników, niechętna jest nowym programom. Z tego względu stworzylismy oprogramowanie, które w sposób maksymalny uprawszcza obsługę procesu szyfrowania korespondencji email i przesyłania hasła odrębnym kanałem. Czytaj więcej >>>
Ochrona danych jest obowiązkiem administratora danych osobowych
Utrata danych, ich podsłuchanie, czy przejęcie nad nimi kontroli, może stanowić źródło realnych problemu dla przedsiębiorców i ich klientów. Ochrona danych w tym danych osobowych, to zgodnie z Rozporządzeniem RODO, obowiązek każdego administratora danych osobowych.