Proste to RODO ochrona danych w sektorze medycznym

Wdrożenie RODO w jednostkach medycznych. RODO w medycynie. Przygotowanie dokumentacji RODO. Szkolenia z ochrony danych osobowych.

Proste to RODO

Ochrona danych w sektorze medycznym

Instrukcja obsługi RODO Sender

Instrukcja obsługi RODO Sender

RODO Sender - krótki film z instrukcją obsługi

Instrukcja obsługi RODO Sender. Mamy świadomość tego, iż lektura kolejnej opasłej instrukcji do programu, nie jest ciekawą pozycją. Z tego względu zdecydowaliśmy się na przygotowanie krótkiego filmu pokazującego:

  • procedurę uruchamiania programu,
  • konfigurację poszczególnych ustawień,
  • prowadzenie korespondencji z wykorzystaniem RODO Sender.


    Użytkowanie, wysyłanie email: tutaj >>>
    Instalacja oraz konfiguracja: tutaj >>>
    Wykupienie licencji: tutaj >>>

Pomoc techniczna:

W razie jakichkolwiek pytań technicznych związanych z programem, nasi specjaliści pozostają do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: +48 577 119 700

Jak uruchomić program RODO Sender?

Aby korzystać z pełnej wersji oprogramowania RODO Sender należy wykonać kilka kroków:

  • Po pierwsze należy zarejestrować konto użytkownika tutaj >>>
  • Następnie należy się zalogować do swojego konta wykorzystują panel do logowania tutaj >>>
  • Po zalogowaniu do swojego konta dokonujemy zakupu licencji M/L/XL. Po uiszczeniu opłaty generowany jest kod aktywacyjny. Będzie potrzebny do aktywacji programy przy instalacji.
  • Teraz przystępujemy do Instalacja samego oprogramowania tutaj >>>
  • W trakcie instalacji program zapyta o kod aktywacyjny, wystarczy go wpisać / skopiować i dokończyć instalację.

Uruchom program instalacyjny RODO Sender

Jak szybko wysłać zabezpieczoną wiadomość RODO Sender?

Dla uproszczenia korzystania z programu stworzyliśmy skróconą ścieżkę wysyłania wiadomości przez RODO Sender.

  • Na ekranie komputera wybieramy plik, który ma zostać przesłany, klikamy na nim prawym przyciskiem myszy.
  • Z rozwijanego menu wybieramy “Wyślij do programu RODO Sender”.
  • Uruchamia się program już z dodanym plikiem do wysyłki, dodajemy teraz adresata wiadomości i jego numer telefonu.
  • W ostatnim kroku klikamy w programie przycisk “Wyślij”.

Skąd uzyskam kod aktywacyjny do programu?

Kod aktywacyjny generowany jest dla konta użytkownika. Jest on zapisany na indywidualnym koncie uzytkownika oraz na dokumencie księgowym. Jeśli chcą Państwo uzyska kod aktywacyjny a jeszcze nie wykupiliście licencji, należy wykupić odpowiednią dla swoich potrzeb licencję, korzystając z linku poniżej.

Logowanie do konta użytkownika.

Dla ułatwienia zarządzania własnym kontem użytkownika stworzyliśmy specjalnie dedykowany panel do logowania. W ramach konta po zalogowaniu mają Państwo możliwość zarządzania swoimi licencjami, pobierania dokumentów księgowych oraz aktywacji kolejnych licencji. Panel do logowania tutaj >>>

Konfiguracja ustawień programu - krok po kroku

Konfiguracja poczty

Po zainstalowaniu programu i aktywacji kodek aktywacyjnym, uruchamiana jest aplikacja. Przed pierwszym użyciem należy ją skonfigurować, tak aby służyła nam przez cały czas. Program korzysta z poczty email użytkownika dlatego potrzebne do skonfigurowania RODO Sender:

  • Adres email, który będzie wykorzystywany do prowadzenia korespondencji przez RODO Sender
  • Hasło dostępowe do logowania na ww. pocztę email.
  • Adres SMTP – informację posiada dostawca poczty / informacje może odczytać informatyk firmy
  • Numer portu – – informację posiada dostawca poczty / informacje może odczytać informatyk firmy

Szablony wiadomości

Mają Państwo możliwość ustalenia treści wiadomości email, jaka będzie wysyłana łacznie z zaszyfrowanym archiwum. Mają Państwo także możliwość określenia treśwci wiadomości SMS, która nadana zostanie razem z hasłem do adresata.

  • Domyślna treść wiadomości e-mail nie musi być zmieniana. 
  • Domyślna treść wiadomości SMS nie musi być zmieniana.
  • {N} – tutaj warto wpisać imię i nazwisko, nazwę podmiotu, który wysyła wiadomość,
  • {E} – tutaj podajemy adres email, który służyć może do wymiany informacji, warto aby był to adres nadawcy pliku.
  • {T} – tutaj wpisujemy numer telefonu nadawcy, pojawi się on w wiadomości SMS i email, co ułatwi kontakt telefoniczny z nadawcą.